loading...
جنرالز گیم
دوستان عزیز برای حمایت از سایت کلیک کنید.....

دوستان عزیز به زودی کلا ظاهر سایت چه از نظر محتوا چه عملکرد و چه ظاهر عوض میشه به همین دلیل نیازمند هزینه هم هست این هزینه با کلیک کردن شما فراهم میشه...

اونایی هم که میتونن تو بخشی مدیریت یا فعالیت چشم گیر داشته باشن به مدیریت پیام بدن...

به زودی برای مدیران حقوق هم در نظر گرفته میشه .....

اونایی که مایلن روی اینجا کلیک کنن.


آخرین ارسال های انجمن
donia بازدید : 1795 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

تابستان سال ۱۹۴۴، لهستان: ارتش سرخ در حال زمینه سازی حمله و کشتار Wehrmacht می باشد – و شما درست در وسط این جنگ حضور پیدا می کنید. شما به عنوان یک سرباز آلمانی یا روسی در خط مقدم جبهه حضور دارید، بسته به مهارت ها و آمادگی تاکتیکی که شما دارید می توانید سرنوشت ساز جان خود در میدان جنگ باشید. به ارتش خود فرمان دهید ، در جنگ های کشنده هوایی به آسمان ها پرواز کنید و افراد نظامی خود را تجهیز نمایید. گرمای زمین های داغ نظامی منتظر شما می باشد تا با خود و دوستان خود به جنگ بپردازید. این بازی دقیقا همان جایی است که شما چهره ی واقعی نبرد را خواهید دید! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Iron Front Liberation 1944 cover small دانلود بازی Iron Front: Liberation 1944 برای PC

donia بازدید : 1210 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

داستان بازی در مورد شخصیت بازی به نام Tiny می باشد که یک مخترع است . تینی برای یافتن زیرشلواری با ارزش پدربزرگ خود به پا به یک ماجراجویی جدید می گذارد و در بیابان ها به دنبال یافتن سرنخ هایی می باشد . ولی شما در این بیابان ها تنها نیستید و دشمنانی وجود دارند که می بایست با استفاده از اختراع های تینی از جمع تفنگ لیزری و طناب ، آن ها را نابود سازید . محیط های اطراف شما با قوانین فیزیک طراحی شده اند که با چاشنی یک داستان عجیب و طنز آمیز گیم پلی روان و خوبی را رقم زده اند . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

Tiny and Big Grandpas Leftovers دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC

donia بازدید : 1653 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۶ گیگابایت به پست افزوده شد|

 

spec ops the line cover دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

donia بازدید : 1140 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

Fim Motor pack بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

 

 

 

 

source بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ، به نصب بازی بپردازید.پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

donia بازدید : 844 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بازی GTA-سبک را دوست دارید؟ سپس این بازی رایگان را دانلود کنید.

هدایت و حرکت تا سوار suped، خود را از طریق خیابان های متوسط ​​و راههای کثیف از شهر ناشناخته است. درایو باهستگی یا سربه سر ویران کردن تا آنجا که ممکن است. این بازی به شما اجازه می دهد تا به سبک خود را برای بازی را انتخاب کنید.

این بازی بسیار هیجان انگیز را از دست ندهید

donia بازدید : 772 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

نژاد انسان در خطر است. جمعیت مردم زامبی پایگاه پژوهشی مخفی را پر کرده است.

دانلود بازی و استفاده از آخرین فرصت برای نجات بشریت را از نابودی کل و مبارزه راه خود را از طریق انبوهی آلوده!

برای اولین بار در سایت های ایرانی

با سروری قدرتمند و حجمی کم

donia بازدید : 1198 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

The.Sims .3.Diesel.Stuff PC دانلود رایگان بازی The Sims 3: Diesel Stuff برای PC

SIMS یکی از معروف ترین سری بازی هایی است که توسط کمپانی معتبر و نام آشنای EA منتشر شده است. این بازی که جز یکی از پر طرفدارترین بازی های جهان نیز می باشد برای اولین بار توانست یک شبیه ساز کامل از زندگی انسان ها به نمایش بگذارد. نسخه جدید این بازی با عنوان Diesel Stuff منتشر شده است. در این نسخه که بیشتر حمایت بازی بر روی مارک و برند DIESEL است؛ لباس ها و محصولات کاملا عوض و جدید شده اند. شما در یک دنیای آزاد قرار دارید که کنترل بازی به صورت کامل دست خود شما خواهد بود. گیم پلی و گرافیک این بازی در حد بسیار عالی می باشد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 339
  • کل نظرات : 501
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1621
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 1,016
  • باردید دیروز : 3,713
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 1,016
  • بازدید ماه : 21,647
  • بازدید سال : 175,523
  • بازدید کلی : 2,734,700
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ